Εuro Mediterranean Airways



Η Εuro Mediterranean Airways ήταν από τις πρώτες εταιρείες που ιδρύθηκαν την εποχή της απελευθέρωσης των αεροπορικών μεταφορών στην Ελλάδα. Γενικός διευθυντής της εταιρείας ήταν ο κ. Ιωάννης Νικολάου. Η εταιρεία σκόπευε να αρχίσει μισθωμένες πτήσεις το καλοκαίρι του 1992, χρησιμοποιόντας ένα Rombac One Eleven. Τον Ιούνιο του 1992 η εταιρεία είχε δηλώσει ότι ενώ είχε τηρήσει τη νομοθεσία και είχε προκαταβάλλει σε μετρητά το 51% της αξίας του αεροσκάφους, η αδειοδότηση "κολλούσε" από την ΥΠΑ, υποψιαζόμενη δάκτυλο της Οlympic Airways, ενώ δεν επέτρεπε τη νηολόγηση στα ελληνικά νηολόγια. Πάραυτα, η εταιρεία σκόπευε "να κάνει τα αδύνατα, δυνατά", ώστε να αρχίσει το πτητικό της έργο τον Αύγουστο.

To όλο θέμα δεν προχώρησε, έτσι η εταιρεία αναγκάστηκε να κάνει κάποιες αλλαγές. Η πρώτη ήταν να αλλάξει το όνομα σε Mediterranean Airlines. Με αυτό το όνομα πήρε και κωδικό ICAO (MAX). Στα σχέδια ήταν να ξεκινήσει με ένα Boeing B737-300, μέσα στο 1993. Δυστυχώς ούτε και αυτό το σχέδιο πέτυχε, και το αποτέλεσμα ήταν να γίνει μια από τις πρώτες παντελώς αποτυχημένες προσπάθειες στον ελληνικό αεροπορικό χώρο. Η εταιρεία σταμάτησε τον ίδιο χρόνο κάθε δραστηριότητα.

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο αεροσκάφος το οποίο συνδέθηκε με την ιστορία της εταιρείας. Το άνωθι αναφερόμενο 1-11 δεν έχει εξακριβωθεί ακόμη ποιό ήταν. Σίγουρα δεν επρόκειτο για το SX-BAR της Hellenic Airlines.