Elite Airlines


Η Elite Airlines [κωδικοί --/--] με έδρα το Κορωπί Αθηνών, πρωτοεμφανίστηκε στα ελληνικά δρώμενα στα μέσα Ιουνίου 2007, αφήνοντας μια βόμβα να εκραγεί. Σκόπευε άμεσα να αποκτήσει (ακόμη είναι νεφελώδης ο τρόπος, δηλαδή εαν επρόκειτο για ιδιόκτητη αγορά ή μίσθωση κάποιας μορφής) 3 Boeing B747-400 για υπερατλαντικές πτήσεις (3 φορές την εβδομάδα για Νέα Υόρκη, 2 για Μόντρεαλ). Και δή μέσα σε ελάχιστο διάστημα, δηλαδή μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους! Την εκπαίδευση θια την αναλάμβανε η Lufthansa-Intercockpit και θα γινόταν εξ'ολοκλήρου στη Γερμανία. Το Νοέμβριο του 2007 όταν άρχισε η εκπαιδευση του πρώτου γκρουπ η εταιρεία ήταν εκός χρονοδιαγράμματος που είχε δώσει. Τον Απρίλιο του 2008 γίνεται γνωστό ότι η εταιρεία θα έπαιρνε τα ακόλουθα αεροσκάφη: N185UA, c/n 25395/919, N192UA, c/n 26881/989 και N106UA, c/n 26474/988. Αξιοσημείωτο είναι ότι εκείνη την χρονική στιγμή τα αεροσκάφη βρίσκονταν σε μακρά αποθήκευση, που σημαίνει ότι χρειαζόταν ΧΡΟΝΟΣ για να μπουνε σε υπηρεσία. Αλλά από την εταιρεία διατείνονταν ότι το καλοκαίρι θα ξεκινούσαν οι πτήσεις. Κάπου το Μάϊο ακούγεται (και πάλι φήμη) ότι η εταιρεία έχει κλείσει. Μια φήμη η οποία διαψεύδεται σχεδόν άμεσα από τους κύκλους της εταιρείας. Την ίδια χρονική στιγμή ακούγεται η μαγική λέξη "cargo". Σιγά σιγά σβήνουν οι λεζάντες για υπερατλαντικές επιβατικές πτήσεις. Mέσα σε όλα αυτά ακούγεται για άλλη μια φορά το όνομα του κ. Καραμπάτη με την πλούσια αεροπορική (προ-)ιστορία.

Οι μήνες περνάνε, τα νέα μοιάζουν να έχουν στερέψει, μέχρι τα μέσα του Ιανουαρίου 2009. Τότε διαρρέει ότι η εταιρεία θα αποκτήσει ένα Boeing 747 SR-81F(SCD), cn 22711/559 με νηολόγιο SX-DCB. Κάποια στιγμή προς το τέλος του μήνα αποκαλύπτεται ότι ξεχειμωνιάζει στο αεροδρόμιο της Τζακάρτας. Ένα μήνα μετά ακούγονται φήμες (και πάλι) ότι δύο Α320-211 (EC-ICU, cn 303 και EC-ICV, cn 312)που βρίσκονταν για κάποιο διάστημα (από τον Δεκέμβριο του 2008) παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο της Αθήνας επρόκειτο να καταλήξουν στην Εlite. Κατέληξαν στο Ιράν (Mahan Air) μέσω μιας αρμενικής εταιρείας (Vertir Airlines), τον Μάρτιο του 2009. Τελικά το Boeing 747 SR-81F φτάνει στην Αθήνα στις 6 Ιουνίου 2009. Σε εκείνη τη φάση εννοείται ούτε λόγος για τα άλλα 3 Β744, ούτε λόγος για υπερατλαντικά δρομολόγια, και δυστυχώς ούτε και λόγος για το πότε και αν θα πληρώνονταν τα πληρώματα καμπίνας που είχαν εκπαιδευτεί εδώ και μήνες. Σχεδόν ένα χρόνο μετά (μέσα Ιουνίου 2010) το αεροσκάφος έλαβε άλλο νηολόγιο (ΕΚ-74711), ενώ πάνω απο το "Elite" μπήκε ένα άκομψο στικερ, μετατρέποντας το "Elite Airlines Cargo" σε "VERTIR Airlines Cargo"! Στο μεσοδιάστημα το αεροσκάφος δεν είχε κάνει ούτε test start τους κινητήρες του!

Στις 2 Ιουλίου το αεροσκάφος άφησε την Αθήνα, μην έχοντας κάνει έστω μια πτήση για την Elite.